czwartek, 25 lipca 2013

Powitanie!

Witam Was Wszystkich! Nazywam się Kinga i stworzyłam tego bloga z myślą o publikowaniu reportaży mojego autorstwa. Jestem amatorką, nigdy wcześniej nie pisałam, więc będę wdzięczna za każde wypomnienie i każdą radę. Chciałabym pisać tego bloga regularnie po każdym meczu, który głównie mnie interesuje. Będą tu zamieszczane między innymi reportaże z meczów Zawiszy Bydgoszcz, oraz komentarze i sprawozdania z meczów FC Barcelony oraz Reprezentacji Polski, a może czasem i z meczów Reprezentacji Hiszpanii. Jeśli jakieś pytania będą do mnie proszę o wysyłanie ich na mój e-mail : kiniuu.12@gmail.com . Zaraz ( lub jutro ) pojawi się pierwszy reportaż, z małym opóźnieniem, bo z sobotniego spotkania Zawiszy Bydgoszcz i Jagiellonii Białystok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o szczere oraz kulturalne komentowanie. Otwarcie przyjmuje każdą krytykę, pozdrawiam :)